ORG(Mäng)(I Raamat)(2010)

ORG(Mäng)(I Raamat)(2010)

Autor: Krystyna Kuhn

mang_org

Tutvustus

Org pidi olema meile pelgupaigaks. Aga kõik on sootuks vastupidi! Minu vend Robert ja mina oleme lõksus selles mahajäetud orus, kusagil Kanada metsikus looduses.
Me oleme Grace College´ is. Võib-olla olete kuulnud sellest ajalehtedest? See kool on mõeldud väga andekatele õpilastele, aga minu arvates on enamik neist imelikud. Ja nüüd uppus see tüdruk Lake Mirrori! See ei olnud õnnetus! Mõrvar jookseb meie seas. Kes on järgmine ohver?
Kahjuks ei saa ma teile täpselt öelda, kus meie kolledž on. Olen meeleheitlikult püüdnud leida seda Google Earthist, kuid keegi on kõik andmed kustutanud!

Mõnus raamat, pooleldi õudukas, samas ka  krimiromaan. Väga hea raamat. Väga pingeline, adrenaliinirohke. Palju keerdkäikudega sündmusi ja ootamatuid lahendusi. Õpilased, kes tulevad sinna kooli õppima, tunnevad ennast esimestel päevadel väga halvasti ja kardavad koolimajas liikuda. Sellest ka see, et see on natuke õudusromaan ka. Triloogial on veel kaks osa, mis ootavad lugemist. Esimene osa oli küll väga hea, loodan et järgmised osad on veel põnevamad ja kaasahaaravamad. Mulle väga meeldis, plaanin kaks järgmist osa ka lugeda, eks siis näis, milliseks kujuneb lõpplahendus. Super hea! Soovitan!

Lisa kommentaar

