Percy Jackson ja välguvaras(I osa)(2014)

Percy Jackson ja välguvaras(I osa)(2014)

Autor: Rick Riordan

9789949531561.jpg

Tutvustus

Teate, mina ei tahtnud olla poolevereline. Ma ei tahtnud olla Kreeka jumala poeg. Pealegi on pooleverelise elu ohtlik. Hirmus. Suurem osa ajast üritatakse sulle väga valusal ja ebameeldival moel otsa peale teha.

Ma olin täiesti normaalne poiss, käisin koolis, mängisin kossu, sõitsin rulaga. Tavaline värk. Kuni põrmustasin täiesti juhuslikult oma matemaatikaõpetaja. Nüüd veedan aega koletistega võideldes ja üritan üldiselt lihtsalt ellu jääda.

See lugu on sellest, kuidas taeva- ja äikesejumal Zeus arvab, et ma varastasin tema välgunoole. Ma ei soovitaks kellelgi Zeusi välja vihastada. See on väga halb mõte.

Lugu, mis on põnevalt põimitud vapustavates seikluses ühte antiikaja müüdid ja kaasaeg. Väga kaasahaarav ja põnev raamat, pinget pakkuv ja kaasahaarav, elasin Percy seiklustele täiega kaasa. Seiklused olid väga kaasakiskuvad ja olendid, kellega pidi Percy võitlema olid väga põnevad ja hästi kirjeldatud. Väga meeldis, seikluslik ja põnev. Parimat raamatut, mis on nii mõnus lugeda, annab otsida. Sündmusi oli palju, meeldis väga, olen suur ajaloohuviline ja mulle  võib-olla sellepärast meeldis raamat nii väga. Nautisin seda kõike, mida raamat pakkus täiega. Super, soovitan kindlasti!

 

Lisa kommentaar

