Iga päev(2015)

Iga päev(2015)(324lk)

Autor: David Levithan

9789949391103

Tutvustus

Ei ühtki hoiatust kunagi, kuhu ta satub või kellesse. Aga A on sellega leppinud ja pannud enda jaoks paika reeglid, mille järgi elada: ära kunagi kiindu liigselt, ära lase end märgata, ära sekku.

Kõik toimib kuni hommikuni, kui A ärkab Justini kehas ja kohtub Justini kallima Rhiannoniga. Sel hetkel varisevad reeglid põrmu. Sest lõpuks on ta leidnud inimese, kellega tahab koos olla – iga päev, päevast päeva.

 

Hoopis teistsugune armastuslugu, ma pole varem midagi sellist lugenud. Polnud varem kuulnud isegi sellest autorist, kuid raamat ise oli väga emotsionaalne ja kurb. Ma ei suutnud segi ilma nutmata seda lugeda. Lugu oli küll natuke kummaline aga siiski tulvil armastust, kurbust, raskeid otsuseid ja lahkuminekuid. Minu jaoks oli see väga kurb armastuslugu, kus üks osapooltest A oli iga päev uues kehas ja see juhtus alati keskööl, paraku polnud neil suhte osas tulevikku.  Sellist lõppu poleks ma küll oodanud, mind väga üllatas kuidas autor oli suutnud hoida üleval pinget ilma, et lugeja lõpu kiiresti ära arvaks, mida mul vahepeal juhtub. Nutsin ikka korralikult, sest nii kurb oli lihtsalt. Lugu mõjus mulle ikka väga, harva juhtub kui raamat mulle nii hinge läheb. Siiani kui seda kokkuvõtet kirjutan mõtlen raamatust ja oleks soovinud, et lõpp oleks olnud natuke rõõmsam aga see on kõigest minu arvamus.

Lisa kommentaar

