Kirju(2015)

Kirju(2015)(312lk)

Autor: Evelin Ilves

9789949556243_1

Tutvustus

Siin kaante vahel on kaheteistkümne aasta jagu arvamusi, mõtteid, hoomamisi, kogemisi. Need on minu isiklikud lood, millest saab kokku üks jupike elulugu. Tosina aasta jooksul on palju muutunud. Aeg, mil ma beebiga Mulgimaa metsade vahele kolisin, tundub väga ammusena. Küpsetasin leiba, kasvatasin roose ja hakkasin üles ehitama põlist Ärma talu, kus Toomase perekond oli 300 aastat elanud. Presidentuur polnud siis uneski minu tulevikuplaane ohustamas. Aga elu teeb ootamatuid käänakuid. Taluperenaisest tõsteti mind rambivalgusse ning mulle sai osaks unikaalne roll presidendi abikaasana. Püüdsin leida sellestki eneseteostust ja teenida oma riiki. Kasutasin mulle antud lava, et edendada heategevust, tervist ja tervisesporti, jagasin oma mõtteid meedias. Kuni väsisin vabaduse puudumisest ja vastutöötamisest ning sain aru, et inimene peab elama ka endale.

Minu jaoks oli väga sügavamõtteline lugu  Evelinist, tema tegemistest ja väga ehedalt oli ka kirjeldatud tema sisemisi tundeid first ladyna(esileedina). Mulle väga meeldis, sain teada väga palju huvitavaid asju ja isegi tema kuulsa leiva retsepti. Mõnus õhtune ajaviide, nautisin väga. Sujuv ja ladus kirjastiil. Jäin väga rahule!

 

Lisa kommentaar

