Kui koletis kutsub(2014)

Kui koletis kutsub(2014)(216lk)

Autor: Patrick Ness

23599203

Tutvustus

“KOLETIS ILMUS VÄLJA NATUKE PÄRAST SÜDAÖÖD. NAGU NAD SEDA IKKA TEEVAD.

Aga see ei ole koletis, keda Conor on oodanud. Ta ootab koletist oma õudusunenäost, sellest, mida ta on pea igal ööl näinud, alates ajast, kui ta ema hakkas ravil käima. Õudusunenägu pimeduse, tuule ja karjumisega.

Kuid see koletis on midagi teistsugust. Midagi iidset, midagi metsikut. Ja ta tahab Conorilt kõige ohtlikumat asja üldse.

TA TAHAB TÕDE.

Erakordselt liigutav lugu armastusest, kaotusest ja lootusest. See lugu oli väga emotsionaalne minu jaoks väga kurb oli seda lugeda. Väga südantlõhestav ja üleloomulik lugu Conorist, kelle ema jääb haigeks ja poiss on segaduses ja koolis hoiab ka omaette, teda kiusatakse kuid ta otsustab seda muuta. Ma arvan, et see raamat ei jäta ühtegi lugejat külmaks, kui ta on raamatust esimese lehekülje lugenud. Mulle väga meeldis ka kaanekujundus ja raamatus olevad illustratsioonid. Väga hea lugemine, soovitan teistelegi. Illustreerimise tegi Jim Kay. Ma ei suuda siiani neid pilte unustada. Need olid nii tõetruud ja sobisid täielikult ka looga kokku. Mõne jaoks tekitab võib-olla kaanepilt juba alguses huvi ja õudust aga midagi hirmutavat minu jaoks küll polnud. Võib-olla ma olen erand, pigem mind hirmutavad trillerid ja Stephen Kingi raamatud. Soovitan kõigile, kuigi see on pigem lasteraamat ja pärjatud ka viie auhinnaga. Super!

Mõned mõtteterad ka 🙂

16532016

16532017._SY540_

 

Lisa kommentaar

