Diplomaadi naine(2015)

Diplomaadi naine(2015)(384lk)

Autor: Pam Jenoff

26808569

Tutvustus

Kuidas oli mul nõnda vedanud, et sattusin siia ja olen elus, samas kui nii paljud olid surnud? Ka mina oleksin pidanud surema… Aga ma olen siin.
Marta Nedermannil on õnne: ta pääseb 1945. aastal jõhkrast natsivanglast eluga. Kohutavatest üleelamistest taastudes tutvub ta Pauliga, Ameerika sõduriga, ja peagi vaatavad noored koos lootusrikkalt ühise tuleviku poole. Nad plaanivad Londonis kohtuda, kuid nende unistus puruneb, kui Pauli lennuk alla kukub.
Murtud ja rase Marta abiellub Simoniga, hooliva Briti diplomaadiga ning saab hetkeks maitsta kodu- ja pererõõme. Marta õnn satub aga küsimärgi alla, kui selgub, et Briti luuretöötajate seas on kommunistide nuhk ja ainus inimene, kes saab aidata reeturit paljastada, kuulub tema minevikku.

Väga hea lugu, kaasahaarav ja põnev lugemine. Raamat jättis mulle väga sügava mulje, kavatsen veel sellelt autorilt lugeda. Üks parimaid lugusid ja ma usun, et mäletan kaua seda lugu, teiste lugemiste seas. Lihtsalt nii hea ja ladus lugemine, et lugesin selle ühe korraga läbi. Ma ei suutnud pidama jääda, enne kui sulgesin raamatu. Selles loos oli midagi sellist, mis ei lasknud lõpetada ja hoidis endaga kuni lõpuni välja. Peaksin mainima, et mulle meeldis väga kaanepilt ja väga ilusate värvidega. Kuna mu lemmikvärvid on sinine ja hall, siis valisin selle raamatu ka lugemisväljakutse punkti alla. Selline ajaloo hõnguline sündmustik mulle väga meeldis ja muidugi ei puudunud ka põnevus ja pinge. Boonuseks oli ka väga ilus armastuslugu, mis mulle väga meeldis. Kavatsen kindlasti lugeda ka teisi selle autori raamatuid. Mulle igatahes meeldis ja julgen ka teistele soovitada.Super hea!

 

Lisa kommentaar

