Kartulid ja Apelsinid(2015)

Kartulid ja Apelsinid(2015)(680lk)

Autor: Eleonora Berg

9789949387298.jpg_1

Tutvustus

Vivian on psühholoog, kel vaatamata oma noorele eale on selja taga kümme aastat abielu ja lahutus. Sama ootamatult nagu lõppes tema abielu, saab alguse Viviani erapraksis, mille sünnilugu ta ise väga meenutada ei taha. Paraku saab just sellest värvikast skandaalist ja ootamatust tuntusest alguse midagi suurepärast! Lood, mida kliendid Vivianiga jagavad, rabavad oma aususega, sest psühholoogile ju ei valetata. Hea kuulajana tuntud Vivian oskab küll teistele nõu anda, kuid milline on tema enda eraelu? Kui kaua paranevad tegelikult hingehaavad ja millised armid ei kao kunagi?

 

Võin öelda, et mulle meeldis väga teleseriaal ja kui raamatukogus seda raamatut nägin, tahtsin ka seda muidugi kohe ka lugeda. Vägagi meeldiv ja sujuv lugemine. Vahelduseks päris hea lugemine, kuna üsna tihti loen krimiromaane ja fantaasiat, siis see raamat oli lihtsalt selline, mis mind väga võlus ja ma ei suutnud enne lõpetada kui jõudsin viimaste lehekülgedeni. Kuigi selle lugemiseks läks ikka kaks päeva, et silmad puhata saaksid, siis täna just pool tundi tagasi lõpetasin ja siiani on väga hea tunne seda postitust kirjutades. Sellest raamatust ja sarjast sai minu üks lemmikuid, mida võiks veel lugeda ja vaadata. Võib-olla mulle meeldis see raamat, sellepärast, et nägin enne seriaali aga siiski olen väga rahul ja tänu sellele sai üks lugemisväljakutse punkt ka täidetud.See oleks ka raamat, mida ma võiksin isegi teist korda lugeda millalgi. Olen väga õnnelik, et mul õnnestus see raamat saada. Ma ei tea muidugi kumb ma olen, kas kartul või apelsin aga eks siis näis kui enam vallaline pole 😀 Muidu julgen küll seda raamatut soovitada.

Muidugi saab teha ka testi, kas sa oled kartul või apelsin Viviani blogi lehel.

Oled sa kartul või apelsin?

 

Lisa kommentaar

