Detektiiv Luuker Leebesurm(sünged päevad,sarja 4.raamat)(2015)

Detektiiv Luuker Leebesurm(sünged päevad,sarja 4.raamat)(2015)(438lk)

Autor: Derek Landy

28477808

Tutvustus

Luuker Leebesurm on tõmmatud paralleeluniversumisse. Pole ametlikku, Pelgupaiga heakskiiduga plaani tema päästmiseks.
Samas, planeerimine pole kunagi olnud Valküüria tugevaim külg…
Kuid isegi, kui ta suudaks Leebesurma tagasi tuua, poleks äkki enam kuhugi tulla, kuna kamp pahalasi plaanivad hävitada Varjupaiga ja mõned väga võimukad inimesed soovivad Valküüria surma. Ja nagu sellest poleks veel vähe, on üsna tõenäoline, et sorts nimega Darquesse hävitab kogu maailma ja inimkonna ühes sellega.
Leebesurm on läinud, kogu lootus on Valküürial. Kogu maailma raskus on Valküüria õlgadel ja saatus tema kätes.
On tõesti sünged päevad.

Nautisin täiega seda raamatusarja, nii põnev ja kaasahaarav nooreraamatute sari, mis hoiab sind endaga kuni raamatu lõpuni enda haardes. Ma ootan huviga järgmisi osi selles sarjas.Mulle väga meeldivad raamatud, mis on seotud maagiaga ja kus on väga imelikud ja salapärased tegelased. Üks parimaid raamatusarju, mida ma lugenud olen. Mulle väga meeldib detektiiv Luuker, ta on minu jaoks üks parimaid uurijaid ja tema huumorimeel on väga peen ja mõnus. Muidugi ei puudunud ka raamatust eneseiroonia. Mulle väga meeldis, soovitan teistelegi! Super hea!

Lisa kommentaar

