Uduprints(2015)

Uduprints(2015)(168lk)

Autor: Carlos Ruiz Zafón

Uduprints_Kaas_VALMIS.indd

Tutvustus

On aasta 1943. 13-aastase Maxi kellassepast isa otsustab pere sõja jalust väikesesse rannikulinna kolida. Kolmelapseline perekond asub elama aastaid mahajäetuna seisnud majja, mis varjab nii mõndagi tumedat saladust. Oma uuelt sõbralt Rolandilt kuuleb Max lahe põhjas lebavast laevavrakist ja kohutavast laevahukust, mille saladust näib teadvat ainult Rolandi majakavahist vanaisa. Noorte süütu uurimisretk võtab ootamatu pöörde, kui lavale astub legendaarne Uduprints.

Ühtaegu vägagi kurb ja hirmuäratav lugu, mis sai alguse  aastakümnetetaguste pahaaimamatult antud  lubadustega. Kui minevikus poleks antud selliseid lubadusi, poleks ka tulevik olnud nii hirmutav ja kurb. Ma nautisin seda raamatut tervenisti, nii algusest kuni lõpuni. Lihtsalt ei suutnud enne lõpetada, kui sain teada, millega see sündmustejada lõpeb. Üks parimaid noortekaid, mida olen sel aastal lugenud. See raamat lihtsalt haaras mind endaga kaasa ja ma tundsin ennast samuti nende seikluste osalisena ja mõtlen siiani pikalt nende tegelaste ja sündmuste peale. Kui ma kaalusin raamatukogus kas seda võtta või mitte, siis sain innustust ühest raamatugrupist, kus peaaegu kõik seda raamatut kiitsid ja soovitasid teistelgi seda lugeda. Niimoodi ma selle raamatuni jõudsingi. Minu jaoks oli kuni tänase päevani see autor tundmatu, ma polnud midagi temalt lugenud ja ei teadnud teda üldse.  Minu jaoks oli raamatus parajas koguses hirmu ja kurbust, lõpp oli ka väga hinge minev ja mõtlen siiani, mis oleks saanud siis kui see kellasepa pere poleks sinna kolinud, mis pärast raamatu lõppu võiks tegelastest edasi saada. Eks nende küsimuste peale mõtlen kaua, niikaua kui mõni teine raamat mind endaga kaasa haarab. Soovitan teistelegi, kes veel pole seda lugenud. Super!

 

 

Lisa kommentaar

