Õhtusöök vampiiriga(2014)

12292629_1491060294530549_1994460407_n

Õhtusöök vampiiriga(2014)(600lk)

Autor: Abigail Gibbs

24351837

Tutvustus

„Trafalgari väljak pole tõenäoliselt parim paik, kus öösel kell üks seista. Tegelikult, kui sa oled ihuüksinda, siis pole mõistlik seal öisel tunnil üleüldse viibida. Nelsoni ausamba ning hoonete vahel tuhisev jahe juuliõhk pani mu lõdisema. Ma värisesin, tõmbasin mantli tihedalt enda ümber ja hakkasin tõsiselt kahetsema otsust kanda sel õhtul nappi musta kleiti. Mida kõike olin ma valmis tegema õhtu õnnestumise nimel …

Pilk sambale naelutatud, libistasin jalast ühe oma kontsadega kingadest. Ma ei suutnud oma silmi uskuda, kui vari, mida olin just äsja üle samba libisemas näinud, kadus vaateväljast sama kiiresti, kui oli sinna ilmunud. Kohmitsedes pandla kallal, kiskusin teisegi kinga jalast ja hoidsin mõlemaid kindlalt pihus. Hakkasin edasi liikuma. Jõudsin vaevalt paar sammu astuda, kui tardusin justkui naelutatult paigale. Treppidest tuli alla meestekamp, kõik riietatud pruunidesse mantlitesse ja käes pikad teritatud otstega vaiad … ”

Noor Londonist pärit Violet Lee röövitakse ning võetakse kuningliku vampiiriperekonna, Varnide, pantvangiks. Violetile esitatakse ultimaatum: temast saab vampiir või ta jääb igaveseks vampiirikuningriiki vangi. Violet keeldub vampiiriks muutumast. Kuidas aga mõjutab neiu otsust kiindumus kaunisse ja pahelisse vampiiride kuningriigi troonipärijasse?

Mulle väga meeldis see raamat ja lugesin seda iga õhtu, ma ei suutnud lõpetada enne kui jõudsin lõpuni. Tahaksin väga teada, mis edasi saab ja kas Kaspar ja Violet saavad kõigega hakkama, mis neid ees ootab. Polnud varem sellest autorist midagi kuulnud, sattusin juhuslikult tänu soovitusele seda lugema. Olen varem lugenud Videviku saagat, mis oli minu lemmik raamatute sari. Mulle meeldib see raamat ka väga, kindlasti loen ma seda ükskord veel uuesti. Soovitan teistelegi! Põnevus ja kaasahaaravus on tagatud. Mulle väga meeldis, et ma selle raamatu lugemiseni jõudsin.  Põnev ja raevukas armastuslugu, mis mulle tundus sobis mõlemale osapoolele. Kuigi tahtsin väga teada, kas nad jäävad kokku ja kuidas nad hakkama saavad teises dimensioonis. Super!

Tahan tänada Fabula tegijaid, kes mulle andsid võimaluse nende äppi kasutada ja lugeda piiramatult nii palju kui ma soovin. Lugesingi seda raamatut nutitelefonist Fabula äppi kasutades. Muidugi jätan ka lingi Fabulasse, kust leiate selle raamatu ja selle toreda ning uuendusliku raamatulugemisäpi.  Raamatu leiate siit!

Minu kujutuses tekkis mul Kasparist selline pilt. Muidugi ainult siis kui ta oli vihane ja polnud veel jahil käinud.

14431098._SX540_

Pidin ka lisama välismaise raamatukujunduse, mulle väga meeldis, ei suutnud lisamata jätta. Kuna teist raamatut pole tõlgitud, siis kavatsen selle inglise keelsena läbi lugeda.

both-books.png

 

 

 

Lisa kommentaar

