Ameerika sniper(2012)

Ameerika sniper(2012)(357lk)

Autor: Chris Kyle

17457836

Tutvustus

Vaenlastele Saatan, kaaslastele Suur Legend – haarav jutustus Ameerika sõjaajaloos enim tapnud snaipri läbielamistest. Chris Kyle’i mälestustel põhinev raamat on põnev sõjakirjeldus ja sissevaade snaipri maailma.

Oli väga tõsine ja põnev lugemine. Ma ei tea, mis mind selliste raamatute juurde kutsub. Kindlasti on plaanis ka temast tehtud filmi vaadata. Kuna mul on üks sõber, kes on ka käinud erinevatel missioonidel, siis tema soovitaski mul seda raamatut lugeda. Talle meeldis ja tänu tema soovitusele otsustasin ma ise ka seda lugeda. Nii tõsine ja kohati kurb lugemine, et mõtlesin pikalt, kuidas mina sellistes olukordades käituksin. Igatahes kellele meeldivad sellised raamatud, siis soovitan lugeda. Mulle väga meeldis.

 

 

Lisa kommentaar

