Kord sa kahetsed(2004)

12292629_1491060294530549_1994460407_n

Kord sa kahetsed(2004)(160lk)

Autor: Chris Forester

29746964

Tutvustus

Jõudnud saalist pagevate inimeste vahelt lavani, nägi Frank rohelises valgussõõris lamavat naist. Naise juuksed olid leekivpunased, ta napp mustade litritega ülekülvatud kleit oli kerkinud lõuani ja vasakut rinda kaunistas üha suuremaks muutuv verelaik. Kas see oli Eve´i, Wanda või Jacklyni laip?

Olen nüüdseks jõudnud juba Frank Steeli sarja kõik raamatud läbi lugeda ja pean ütlema, et mulle igatahes need väga meeldisid. Oli nii põnevust, pinget, ootamatuid pöördeid kui ka sekka armastust ja saladusi. Mulle igatahes väga meeldisid ja kavatsen selle autori teise raamatusarja ka läbi lugeda. Tahan tänada ka veel jätkuvalt Fabula inimesi, kelle abita ma ei saaks õhtuti enne magama minemist raamatuid lugeda. Mulle meeldib eriti just e-raamatuid lugeda,siis kui und ei tule. Igatahes mulle soovitan teistelegi ja krimisõpradele võiks need meeldida. Olen väga rahul, et selle sarja leidsin ja läbi lugesin. Nii hea oli, et ei suutnud enne lõpetada, kui sain raamatu läbi loetud. Soovitan!

 

 

 

Lisa kommentaar

