Lõbus ja ohutu(2005)

12292629_1491060294530549_1994460407_n

Lõbus ja ohutu(2005)(136lk)

Autor: Chris Forester

29746973

Tutvustus

Kui raha ei jätku isegi teise kokteili jaoks, on olukord tõsine ja midagi tuleb kiiresti ette võtta. Kuid mida? Pangarööv? Väljapressimine? Kaubamajavargus?…
Aga siiski on midagi, mis sobib suurepäraselt viiele noorele veetlevale daamile. Midagi, mis on lõbus ja ohutu. Ohutu?

Oli selline huvitav lugemine aga nii põnev ja kaasahaarav ei olnud kui eelmise sarja raamatud. Aga kõlbas lugemiseks küll. Kellele krimilood meeldivad sellele julgen soovitada. Kindlasti plaanin edasi seda sarja lugeda. Igatahes sobis väga enne magama minekut lugeda. Mulle igatahes meeldis aga  minu arust jäi lugu väga lühikeseks ja süüdlased saadi minu arvates liiga kiiresti kätte. Või siis ma olen harjunud paksemate raamatutega. Igatahes oli hea lugemine ja sobis küll. Soovitan!

 

Lisa kommentaar

