Haruta mind lahti(2015)

Haruta mind lahti(2015)(320lk)

Autor: Calia Read

24813464

Tutvustus

Kuus kuud tagasi olin ma õnnelik. Ma olin lihtsalt Naomi Carradine. Kuu aega tagasi toodi mind vaimuhaiglasse. Eile külastas mind Lachlan. Ta suudles mind ning ütles, et hakkan oma mõistust kaotama. Täna külastas mind Max, kes tuletas mulle meelde, et ma ei ole hull. Aga enne kui ma teda puudutada jõudsin, oli ta kadunud. Mõni minut tagasi, üritades lahti harutada oma minevikku, triivisin ma reaalsusest eemale. Ja nüüd… arvavad kõik, et ma olen hull. Kuid mina tean, et ma ei ole seda ja et mu lähedased vajavad mu abi.

Kas sa usud mind?

Mulle meeldis raamat igatahes väga. Nii põnev ja kaasahaarav oli. Muidugi tekkis vahepeal mul endal väike segadus, et miks see kõik juhtub, kuid raamatu lõpus sain enda mõttes ringlevatele küsimustele vastuse. Sellist elu nagu Naomil, ma ei tahaks küll kellegile. Ei taha kõike raamatust ära rääkida, tahan, et teised ka saaksid aimu mis raamatuga on tegemist. Ma varem ei teadnud midagi sellest autorist aga raamatukogus käies ma nägin seda raamatut riiulis ja lihtsalt pidin selle raamatu sealt võtma. Midagi selles loos oli ka sellist, mis mind lausa kahvatama pani. See lugu oli nii tõsine, kurb ja väga mõtlemapanev ma ei tea, miks see mind nii väga kõnetas. Lihtsalt tundsin seda lugedes sama segaduses olev kui Naomi. Aga ma olen rahul, et selle raamatu lugemisse võtsin ja läbi lugesin. See on üks raamatuid, mis mind kaua mõtlema paneb. Sellist lugu annab ikka kirjutada ja raamat oli lihtsalt nii täis igasugu pöördeid ja pinget,et ma ei suutnud enne käest panna, kui sain teada tõelise tõe Naomi kohta. See oli minu jaoks väga šokeeriv ja selline siis oli tema karm reaalsus. Kindlasti läheb see raamat minu kõige kõige rohkem emotsioone tekitanud raamatute hulka. Ma küll ei nutnud aga kurvaks tegi see raamat küll. Igatahes soovitan lugeda ja mõelda, milleni kõik läbi elatud sündmused elus võivad meid ükskord viia.

Tahaksin muidugi mõned pildid raamatust, mis ma internetist leidsin välja tuua. Muidugi välismaine kaanekujundus oli rohkem selline, mis oli väga hingemattev ja ilus. Mõned pildid, siis leiate postituse lõpust.

8871280._SX540_

Siin ka siis välismaine kaanekujundus, millest rääkisin.

16466436

 

 

 

Lisa kommentaar

