Pööningukass Atticus klaarib arveid(2013)

Pööningukass Atticus klaarib arveid(2013)(220lk)

Autor: Jennifer Gray

18685792

Tutvustus

Kui salapärane kelm ja õel kass, Ingveriküpsis, harakas Bossi ja tema jõugu vanglast välja murrab, teab Atticus, et nende kinni nabimiseks tuleb tal käiku panna kogu oma julgus ja oskused.Kas Atticus suudab ära hoida suurima kuriteo, mida London on eales näinud ja klaarida omaenda arveid?

Olen lugenud ka varem selle kiisu seikluseid ja pean ütlema, et nii põnev on, et enne ei suuda käest panna kui saad teada, millega kõik lõpeb ja pean tunnistama, et mulle meeldib väga neid raamatuid lugeda, mõnus ja sujuv ajaviide, eriti kui on vihmased ilmad. Tegi igatahes tuju palju rõõmsamaks ja selliseid kasse võiks rohkem olla nagu Atticus. Kindlasti plaanin järgmised osad ka läbi lugeda, ootavad juba kaua kapi peal, et keegi neid kätte võtaks. Igatahes julgen soovitada ja sobib lugeda kõigile. Mulle meeldis ja nautisin seda lugu väga. Mulle väga meeldis, isegi kohati sai natuke ka naerda, eriti Härra Cheddari pärast. Aga soovitan kindlasti lugeda ja siis kohe tunned kuidas meeleolu kohe muutub ja minu õhtu suutis see raamat igatahes rõõmsamaks teha. Kuna olen natuke haige, siis igapäevaselt lugeda ei jõua ja postitusi tuleb ka vähem. Aga mõned siiski. Soovitan!

 

 

Lisa kommentaar

