Luuletused Atitlani järvelt(2008)

Luuletused Atitlani järvelt(2008)(64lk)

Autor: Mathura

23211669

Tutvustus

Mathura Luuletused Atitlani järvelt on kirjutatud Guatemala mägede vahel Kesk-Ameerikas, maiade püha järve Atitlani ääres, mida mitmed rändurid on pidanud maailma kauneimaks veekoguks.
Autor teeb kummarduse maiade muistse pärandi ees ning mõtiskleb rahva praeguse olukorra üle. Mitmed iidsed sümbolid elustuvad ürgse looduse või nüüdse olustiku keskel, justkui pärides, mis on inimeses ja teda ümbritsevas püsivat. Tundlikest värssidest saab samas ka reisikiri.

Mulle väga meeldis seda lugeda, nii tundlik ja sügavamõtteline lugemine. Ma nautisin seda väga. Luuletused suutsid mind endaga kaasa kanda ja viia mind sinna maalilisse paika Atitlani järve äärde, mis asub Kesk-Ameerikas. Mul tekkis tõsine soov kunagi seal ka ära käia. Nii hea oli seda lugeda. See on ka esimene raamat, mida ma enda kodu raamatukogu mereteemalise lugemisväljakutses loen. Loodan, et kõik läheb hästi ja suudan jätkata edasi selle väljakutsega. 😉 Super hea, et otsustasin sellest osa võtta, kuna muidu poleks ma selle raamatuga kohtunud ja seda lugenud. Soovitan!

 

Lisa kommentaar

