Väljavalitu(Sarja I osa)(2014)

12292629_1491060294530549_1994460407_n

Väljavalitu(Sarja I osa)(2014)(300lk)

Autor: Kiera Cass

23285750

Tutvustus

Kolmekümne viie tüdruku jaoks on Valik erakordne võimalus – ainus väljapääs neile sündides ette kirjutatud saatusest. Mõelda vaid! Kanda printsessikleite ja kiiskavaid kalliskive. Elada palees ja võidelda võrratu prints Maxoni südame pärast. Aga America Singeri jaoks on see õudusunenägu. Esiteks tähendab see lahkumist tema suurest armastusest Aspenist – mehest, kes kuulub temast aste madalamasse kasti. Ja teiseks kodu maha jätmist, et konkureerida krooni nimel, mida ta sugugi ei ihalda. Rääkimata elamisest palees, mida igast suunast ründavad mässajad.

Aga siis kohtub America prints Maxoniga. Vaikselt hakkab ta mõistma, et tulevik, millest ta kunagi isegi unistada ei tahtnud, võib olla võrratum kui kõik muu, mida ta seni elus nii tähtsaks ja kindlaks oli pidanud.

Üsnagi põnev ja pingeline noorteromaan, kus võitlus käib printsi südame ja krooni nimel. Mulle meeldis ja kuigi ma loen selliseid raamatuid harva, sobis see mulle küll. Natuke meenutas mulle raamat Ameerika teleseriaali Poissmees aga muidu oli vägagi loetav. Kas ma nüüd järgmised osad ka läbi loen, seda näitab kas mul jätkub lugemiseks aega. Kuna lugemiseks leian hetkel aega ainult siis, kui on vihmane ilm või enne magama minekut, siis pole midagi ka siia postitada. Muidugi oli lugemisel abiks Fabula, kelle äpis ma seda raamatut lugesingi. Igatahes väga põnev lugemine oli kuid vahel tekkis tunne, et kas America üldse teab kumba meest ta tahab, kas Maxonit või Aspenit. See siseheitlus oli kohati natuke tüütu, aga lugemist see ei häirinud. Soovitan, kellele meeldivad noortekad. Soovitan!.

Lisa kommentaar

