Printsess(Sarja III osa)(2015)

12292629_1491060294530549_1994460407_n

Printsess(Sarja III osa)(2015)(302lk)

Autor: Kiera Cass

29356405

Tutvustus

Valikusse sattudes ei osanud America uneski näha, et on kord nii lähedal kroonile… ja prints Maxoni südamele. Aga kui võistluse lõpp läheneb ja mässajad palee müüride taga muutuvad aina metsikumaks, taipab America viimaks, kui palju tal on kaotada – ja kui meeletult ta peab võitlema, et seda ei juhtuks.

Pingeline ja põnev lugemine. Mulle meeldis see sari ja nüüd jään ootama, millal neljas osa ka eesti keelde tõlgitakse. See viimane osa igatahes oli väga pingeline ja erinevat võitlust oli päris palju. Küll nii armastuse lainel kui ka poliitiliselt. Mulle väga meeldis, ma ei suutnud magama minna enne, kui sain teada, kelle siis Maxon endale naiseks valib. Kuigi sündmusi oli palju, siis kaasaelamist oli ka üsna korralikult. Nii õnnelik lõpp oli, et ma ei suutnud lõpetada raamatut ilma, et ma oleks natuke isegi nutnud. Ma ei tea, miks ma lõpu osas nii emotsionaalseks muutusin kuid ikkagi oli väga põnev ja ootan huviga järgmisi osi. Soovitan neile, kellele meeldivad noortekad. Igatahes mulle meeldis ja olen rahul, et need raamatud läbi lugesin. Soovitan!

 

Lisa kommentaar

