Mina enne sind(2013)

Mina enne sind(2013)(408lk)

Autor: Jojo Moyes

20819401

Tutvustus

Lou seiklusvalmidus näib väljenduvat põhiliselt tema garderoobis: smaragdrohelistes satiinkingades, litridega sukkpükstes – üleni litridega – ja vanaisa kardinatest minikleidis. Ja nüüd hakkab ta palka saama selle eest, et ta muudaks rõõmsaks kibestunud ja igal võimalusel sapise ratastooli aheldatud Willi, kes tahab surra. Vaatamata suurepärasele andele vastupidist muljet jätta, on Lou tegelikult kiire taibuga ja mõistab, et Will vaatab ainult siis jälle tulevikku, kui tema ise enne oma tuleviku nimel pingutama õpib. Nii asub Lou kasvatama oma iseloomu, mis seni oli rahus leppinud nii elu kui enda keskpärasusega.

Sügavalt emotsionaalne ja kurb lugu mehest, kes satub õnnetuse tagajärjel ratastooli ning talle palgatakse hooldaja, sest vanemad kardavad teda üksinda jätta.  Mulle väga see raamat meeldis ja kindlasti ma kavatsen veel selle autori raamatuid lugeda. Minu jaoks oli see raamat isegi vägagi kaasahaarav lugeda, kuigi tegu oli tõsise ja kurva looga, lõpp oli nii kurb, et ma ei suutnud lõpetada seda raamatut ilma, et poleks mõnd pisarat valanud. Siiski soovitan lugeda, üle pika aja üks raamatuid, mida võiks mõne aasta pärast isegi uuesti lugeda. Kindlasti kavatsen ka filmi vaadata, kui see peaks millalgi Eestis kinodesse jõudma. Loodan, et mul õnnestub selle autori järgmisi raamatuid ka lugeda. Igatahes soovitan lugeda, kes seda veel teinud pole. Super hea oli! Igatahes lisandus minu pikka lemmikautorite nimekirja veel üks super hea kirjanik. Võib-olla mulle meeldis see raamat väga, kuna raamatukogus oli järjekord pikk ja ootused olid suured. Ei pidanud pettuma nagu vahest juhtub, kui mõnda raamatut kaua olen lugeda tahtnud ja siis pärast mõtlen, et polnudki nii hea kui arvasin. Igatahes ütlen veelkord lugege kindlasti!!!!

 

Lisa kommentaar

