Pööningukass Atticus ulatab käpa(Sarja III raamat)(2013)

Pööningukass Atticus ulatab käpa(Sarja III raamat)(2013)(214lk)

Autor: Jennifer Gray

19305821

Tutvustus

Kui Briti muuseumist varastatakse üks iidne Egiptuse raamat, teab Atticus – uus politseikassist seersant – et ta peab selle leidma.
Varaste jälil satub Atticus ühes oma sõpradega karmile kõrbe lahinguväljale. Aga kas nad suudavad peatada oma vaenlased Klobi, Küpsise ja harakad aarde varguselt?
Atticus peab silmitsi seisma oma üheksa elu raskeima jõukatsumisega!

See on ühtlasi ka, siis kiisu sarja kolmas raamat. Mulle väga meeldis ja nii põnev oli lugeda, mis siis, et lastele mõeldud lood, vahel on hea neid isegi lugeda.
Nii põnev detektiivlugu ning mulle väga meeldib Atticus, sest ta on nii tark ja osav politseikass, kelle eest ei jää midagi saladuseks. Ma usun, et järgmised raamatud on ka väga põnevad ja seiklusterohked, ma usun, et need meeldivad mulle ka väga. Igatahes nii pingeline lugemine oli, et ei suutnud käest panna enne kui sain teada, kas kõik lõpeb hästi ja mis saab edasi vaenlastest Klobist, Küpsisest ja sellest harakabandest. Igatahes mulle meeldis ja ma soovitan kindlasti selle kassi seiklusi lugeda. Soovitan!!

 

 

 

Lisa kommentaar

