Pööningukass Atticus eksleb uduses rabas(2015)

Pööningukass Atticus eksleb uduses rabas(2015)(250lk)

Autor: Jennifer Gray

28001307

Tutvustus

Mina olen pööningukass Atticus, kuulus kassdetektiiv. Ma ei tea, kuidas on teiega, aga mulle meeldib korralikult pidutseda ja seda eriti jõuluajal. Vaadake, mis juhtub, kui satun Cheddaridega Šotimaale traditsioonilisele Hogmanayle. Luban, et põnevatest saladustest te juba ilma ei jää.

Raamatuks osutus, siis viimane kass Atticuse sarja eesti keeles ilmunud raamat. Loodan, et tuleb nii mõnigi seiklus veel! Mulle väga meeldis ja olen suutnud terve sarja läbi lugeda, mis koosneb viiest raamatust. Üks parimaid raamatuid, kus peategelane on kass. Kahju, et seda punkti väljakutses pole. Igatahes seekord seikleb Atticus Šotimaal, kus avastab nii mõndagi põnevat ja tema peremees, saab teada, et tema esivanemad on sealt pärit. Igatahes põnev ja kaasahaarav oli, ootan põnevusega, kas midagi veel selles sarjas ilmub. Soovitan lugeda, kes seda teinud veel pole.

 

Lisa kommentaar

