Surma ravim(Labürindijooksja sarja 3.raamat)(2015)

Surma ravim(Labürindijooksja sarja 3.raamat)(2015)(336lk)

Autor: James Dashner

26169999

Tutvustus

MOOLOK on võtnud Thomaselt kõik: tema elu, mälestused ja nüüd ka ainsad sõbrad – välujad. Aga viimaks ometi on kõik läbi. Katsed on lõpetatud. On jäänud vaid viimane test. Thomas sai jagu labürindist. Elas üle Põlenu. Ta riskiks sõprade päästmise nimel kõigega. Valede aeg on ümber, tõde saab olema hirmuäratav. Tõde võib olla see, mis kõigele lõpu teeb. Kas keegi jääb ellu?

Ma tean, et täna on päris palju loetud, aga see on hetkel viimane lugemiskokkuvõte. See on sarja viimane osa aga mul on veel sarja eellugu veel lugemata. Igatahes oli üpriski põnev lugemine ja mulle väga see sari meeldis, kui aega leian siis loen eelloo ka läbi, kuigi seda vist oleks pidanud enne nende raamaute lugemist tegema aga mis siis, niimoodi on minu jaoks põnevam. Super hea oli ja kindlasti soovitan teistelgi seda sarja lugeda. Esimese ja teise raamatu põhjal on ka film tehtud, mida pole kahjuks siiani leidnud aega vaadata. Loodan, et viimasest osast tuleb ka film. Igatahes super hea oli ja ma arvan, et teen nüüd väikese pausi lugemistes ja jätkan homme. Soovitan kindlasti lugeda! Kuigi lõpp jäi kuidagi natuke liiga lühikeseks või ei jõudnud minu mõistus järele 😀 Igatahes super oli! 😉

 

Lisa kommentaar

