Vaenlane(Sarja II raamat)(2012)

12292629_1491060294530549_1994460407_n

Vaenlane(Sarja II raamat)(2012)(480lk)

Autor: Tom Wood

17264895

Tutvustus

Ta on maailma ohtlikuim palgamõrvar, kes on sattunud ülesseatud lõksu ja on sunnitud seetõttu CIA-ga koostööd tegema. Tal on nimekiri: kolm nime, kolm ohvrit.
Iga nimega, mis ta maha tõmbab, muutub mäng aina pingelisemaks – surmavamaks. Nüüd kui ta peab kaitsma naist ja paljastama vandenõu, saab ideaalsest mõrvarist ideaalne sihtmärk.

Jätkasin super hea krimisarja lugemist edasi. Plaanis on ka sarja järgmised osad ka läbi lugeda. Minu arvates on üks parimaid kirmisarju üldse, mida ma lugenud olen. Nautisin seda lugemist väga, plaanis on ka järgmised osad kindlasti lähiajal läbi lugeda, vähemalt kolmanda osaga saan vähemalt täna öösel alustada, kuna see on fabulas olemas. Neljanda osa üritan ka millalgi raamatukogust saada. Igatahes, kes veel lugenud pole, siis kindlasti soovitan seda teha. Mulle väga meeldib raamatusarja peategelane, kuna Victor on üks parimaid palgamõrvareid üldse minu arust, nii äge oleks kui selle sarja põhjal tuleks kas seriaal või filmide seeria. Igatahes super hea lugemine oli ning kindlasti see autor on üks mu suuri lemmikuid! 😉 Soovitan lugeda! 😉

 

 

Lisa kommentaar

