Varju suudlus(Vampiiride akadeemia III raamat)(2012)

Varju suudlus(Vampiiride akadeemia III raamat)(2012)(397lk)

Autor: Richelle Mead

17303164

Tutvustus

Püha Vladimiri akadeemias on kevad ja Rose Hathawayl kooli lõpetamiseni väga vähe aega jäänud. Pärast esimeste strigoide tapmist pole Rose ennast eriti hästi tundnud. Tal on tekkinud sünged mõtted, ta käitub ettearvamatult ning mis kõige hullem… ta on vist hakanud vaime nägema.

Samal ajal, kui Rose kahtleb oma terves mõistuses, tekivad uued komplikatsioonid. Lissa hakkab jälle katsetama võlukunsti, nende vaenlane Viktor Daškov võib vabadusse pääseda ning Rose’i keelatud suhe Dimitriga soojeneb taas. Ent kui surmaoht, mida keegi tulemas ei näinud, muudab kogu nende maailma, peab Rose ka oma elu mängu panema – ja valima kahe inimese vahel, keda ta kõige rohkem armastab.

Olen siiani selle sarja püünises ja enne ei kavatse lõpetada kui jõuan kuuenda raamatu lõppu. Kindlasti peale selle võtan Harry Potteri või mõne muu sarja ette. Kas keegi tahaks midagi soovitada? Igatahes seekordses osas on rohkem pinget ja põnevust, ootan huviga, mis lugemiselamusi mulle neljas osa toob ja muidugi ka järgnevad osad. Siiani on olnud väga põnev teekond ja mulle meeldib, et nende keskne tegelane on Rose. Ta on küll 17 aga ei tundu, et tema sellest üldse kohkuks ega arvaks, et peab tegema kõike seda, mida tal kästakse, mulle meeldib tema mässumeelsus ja vaprus, mis siiani on olnud tema üks läbivaid omadusi nendes kolmes osas, mida ma siiani olen jõudnud lugeda. Igatahes ei puudu ka raamatust armastus, siiski küll, mitte selline nagu Rose tahaks või ootaks. Üsnagi ootamatu ja põnev lõpp, mis innustab lugejat edasi lugema, et teada saada, mis siis ikkagi juhtub ja kuidas läheb lugu edasi ning, mis saab edasi tema kaitsjaks saamisest ja milline on tema elu sellena. Igatahes rohkem ei tohiks siia heietama jääda, muidu on oht, et räägin kõik ära ja teistele ei jäägi lugemistelamust. Igatahes nagu ma olen öelnud soovitan kindlasti seda sarja lugeda, kes seda teinud veel pole. Ma usun, et te ei kahetse.

 

Lisa kommentaar

