Verevanne (Vampiiride Akadeemia)(Neljanda raamatu 2.osa)(2013)

Verevanne (Vampiiride Akadeemia)(Neljanda raamatu 2.osa)(2013)(207lk)

Autor: Richelle Mead

9789949253777.jpg

Tutvustus

Hiljutine strigoide rünnak Püha Vladimiri Akadeemiale oli kooli ajaloos hukutavaim, selles said surma nii moroidest õpilased, õpetajad kui ka kaitsjad.

Hullem veel – strigoid võtsid endaga kaasa mõned ohvrid – nende seas ka Dimitri. Noormees pigem sureks, kui muutuks strigoiks, ja nüüd peab Rose hülgama oma parima sõbra, Lissa, keda ta on vandunud iga hinna eest kaitsta, et täide saata see, mida Dimitri oli tal kaua aega tagasi palunud teha.

Ent kui kaalul on rohkem kui elu, kuidas ta suudab hävitada inimese, keda armastab üle kõige siin ilmas?

Nagu ma ütlesin, ma ei saa sellest sarja lugemisest enne üle, kui olen viimase raamatuni jõudnud. Midagi pole parata aga see sari on nii hea, et seda lugedes lausa aeg lendab. Nüüd olen ma kehtestanud endale lugemise piiri, üks selle sarja osa päevas, kuna muidu kaoks vist reaalsustaju ja muud ei teekski kui ainult loeks neid raamatuid. Super hea oli igatahes ja kindlasti jätkan, sest mul on selle sarja vastu sõltuvus tekkinud. Ja mulle väga meeldib peategelane Rose, kes on nii sõjakas ja vinge, et mul endalgi võiks keegi selline pöörane sõbranna olla, kes kaitseks mind kogu oma jõuga. Super hea sari ja ma soovitan kindlasti lugeda.

 

 

Lisa kommentaar

