Vaimuväe kütkes(Vampiiride akadeemia 5. raamatu 1. osa)(2014)

Vaimuväe kütkes(Vampiiride akadeemia 5. raamatu 1. osa)(2014)(240lk)

Autor: Richelle Mead

25419611

Tutvustus

Ta on surmaga võidu jooksnud sellest õnnetusest saadik, mis sidus ta igaveseks kokku oma parima sõbra Lissaga, keda ta on tõotanud kaitsta, tulgu mis tuleb.
Ent Rose võib küll põgeneda, aga Dimitri saab ta niikuinii kätte.
Ilmselt tüdis Dimitri ootamast. Ta haaras mind õlast ja tõmbas enda poole, punastes silmades sähvimas võidukas pilk. Selles kitsas ruumis ei olnud tal tõenäoliselt rohkem vajagi, et mind tappa. Seekord oli tal kõik, mida ta tahtis.

Pean ütlema, et iga järgneva osaga läheb lugu järjest pöörasemaks ja põnevamaks, et ma ei suuda muid raamatuid kätte võttagi kui ainult selle sarja omi.. Tean, et see võib-olla tüütav, kuna ainult neid raamatuid ma siin tutvustangi aga ma ei saa sinna midagi parata. Mulle väga meeldib neid lugeda ja olen väga rahul, et selle sarja leidsin. Lõpp on lähedal kuid mitte nii lähedal kui ma tahaksin. Super mõnus lugemine on igatahes olnud kõik need osad, mis ma lugenud olen. Ma võin öelda, et paremat vampiirisarja kui see annab otsida, ma ei tea kuidas ma varem seda sarja ei leidnud, tänud ka kahele soovitajale, kes seda mulle soovitasid. Igatahes, mis siin ikka kauem kirjutada, lähen puhkan natuke, et pärast lugemist jätkata, soovitan teil lugeda kindlasti, kes seda veel teinud pole!! 😉

 

Lisa kommentaar

