Vaimuväe kütkes(Vampiiride akadeemia 5. raamatu 2. osa)(2014)

Vaimuväe kütkes(Vampiiride akadeemia 5. raamatu 2. osa)(2014)(208lk)

Autor: Richelle Mead

9789949255047.jpg

Tutvustus

Ta on surmaga võidu jooksnud sellest õnnetusest saadik, mis sidus ta igaveseks kokku oma parima sõbra Lissaga, keda ta on tõotanud kaitsta, tulgu mis tuleb.
Ent Rose võib küll põgeneda, aga Dimitri saab ta niikuinii kätte.
Ilmselt tüdis Dimitri ootamast. Ta haaras mind õlast ja tõmbas enda poole, punastes silmades sähvimas võidukas pilk. Selles kitsas ruumis ei olnud tal tõenäoliselt rohkem vajagi, et mind tappa. Seekord oli tal kõik, mida ta tahtis.

Minu lugemine selle sarja lainel igatahes jätkub, olen lõpule väga lähedal, kuna kaks viimast 6. raamatu osa on jäänud lugeda. Ootan huviga, mis Rose’ist edasi saab, sellist pööret nagu selle raamatu lõpus oli, ma poleks osanud oodata, üsnagi pingeline ja samas ka natuke kurb oli see osa aga eks kuna mu lugemist vaadata, siis mõni võib mõelda, et kui seda sarja lugema hakata, siis autor raamatut kirjutades, on ise ka kasutanud käsuhäält. Igatahes see on imelik küll aga ma tõesti ei suuda enne lõpetada ja pausi pidada, kui jõuan selle niiöelda sarjamaratoniga finišisse. Mis ma ikka lobisen, kõik arvatavasti magavad, kui ma seda kirjutan aga kuna alles nüüd lõpetasin lugemise, siis loodan, et kes varem ärkavad, loevad seda segast ja tundelist postitust. Ma usun, et see sari on üks parimaid, mida ma olen lugenud, eriti kuna peategelased on ju vampiirid. Kummal poolel mina olen kas Moroide või dhampiiride, ma arvan, et ma kaldun sinna dhampiiride  poole ehk kaitsjate poolele. Mis siin ikka lobiseda, ei ole midagi vaja pidutseda, raamatud kätte ja lugema. Muidugi on lugemine üks vähim tervist kahjustav tegevus 😀 Aga soovitan lugeda ja usun, et kui esimese osaga alustad, siis ei märka, millal oled jõudnud peaaegu, et lõpuni välja. Igatahes head jaanipäeva ja mõnusaid lugemiselamusi! 😉

 

Lisa kommentaar

