Viimne ohver(Vampiiride akadeemia 6. raamatu 1. osa )(2014)

Viimne ohver(Vampiiride akadeemia 6. raamatu 1. osa )(2014)(280lk)

Autor: Richelle Mead

viimne

Tutvustus

Kõik kandub põlvest põlve edasi – praegusesse hetke.
Mõrv. Armastus. Armukadedus. Ja ülim ohver.
Kuninganna on surnud ja moroide maailm ei saa enam kunagi endiseks. Nüüd, mil Rose’i ootab ebaõiglane hukkamine ja Lissa osaleb surmavõitluses kuningatrooni pärast, leiavad tüdrukud, et on sunnitud lootma vaenlaste peale ja kahtlema nendes, keda arvasid võivat usaldada…
Aga mis siis, kui tõeline vabadus tähendab, et ohvriks tuleb tuua kõige tähtsam?
Teineteist.

Minu lend selle raamatusarja lainel hakkab lõppema, veel on jäänud pool selle sarja kuuenda osa teisest osast lugeda ja ma võin öelda, et mulle see sari väga meeldib ja see sari on üks selliseid, mille võiks isegi endale koju muretseda ja mõne aasta pärast uuesti lugeda. Nii vinget lendu koos selle raamatusarja looga annab otsida, ma ei pannud tähelegi kui jõudsin juba kahe viimase osani. Mis on minu puhul üsna harva juhtuv asi, et ma nii kiiresti mõne sarja järjest ilma pause tegemata läbi loen. Olen väga rahul, et seda sarja lugesin ja suured tänud soovitajatele, kes seda sarja mulle lugemiseks soovitasid. Ilma nendeta ma poleks vist seda sarja ise osanud raamatute virrvarrist üles leida. Nautsin täiega ja nagu ma ütlesin, siis täna õhtuks on tulemas ka teine selle sarja viimase raamatu kokkuvõte. Igatahes soovitan lugeda, kes seda teinud veel pole ja ma võin garanteerida, et te seda aega, mida selle sarja peale kulutate ei kahetse. Usun, et paljud on seda sarja lugenud aga võib-olla leidub veel keegi kes seda teinud pole. Super hea osa oli, seega jääb veel pool raamatut ja siis ongi läbi.

Lisa kommentaar

