Outfit-Kättemaks maffiale(Parkeri sarja 3.raamat)(2015)

Outfit-Kättemaks maffiale(Parkeri sarja 3.raamat)(2015)(198lk)

Autor: Richard Stark

30344697

Tutvustus

Parker ei vihasta. Ta maksab katte.

Outfit oli tõeline maffia. See oli laiaulatuslik ja jõhker. Ükski pätt, kes neid narriks tegi, ei jäänud ellu. Välja arvatud Parker. Nad tahtsid, et Parker sureks, ja palgamõrtsuka saatmine tähendas, et neil on tõsi taga. Kahjuks lasi mõrtsukas märgist mööda. Parker kavandas kättemaksu. Surma.
Outfitilt raha väljapressimine oli Parkeri jaoks lihtne. Outfiti põhibossi Bronsoniga vastamisi minek oli keeruline. Keeruline kõigi, aga mitte Parkeri jaoks, sest kogu allmaailm teadis, et Parker on surmavalt ohtlik.

Kuna ma varemalt olen lugenud selle sarja esimest osa, siis peale selle lõpetamist miski minus kiskus edasi lugema. Niisiis saigi mindud raamatukokku ja võetud ka teise ja kolmas osa. Mulle igatahes Parker, kui super geenius meeldib, natuke meenutab mulle Tom Woodi raamatu tegelast Victorit. Ta on külm, kalkuleeriv, osav aga samas ka üsnagi tõsine ja tema juba viha ei pea, ta ei kannata peale mõnda tööotsa lahtisi otsi ja niimoodi tema töö ja elu keerlebki. Miski autori krimilugudes kisub mind edasi lugema, võib-olla on see tema loo ladusus ja mitte eriti kiire tempo. Ma ütlen, et need raamatud on üsnagi mõnusad lugeda, sest pole eriti palju sündmusi ja osad lugejad, kes ei loe krimkasid, sellepärast, et need on liiga verised nagu Lars Kepleri raamatud või Larssoni Milleeniumi sari. Mõne jaoks võib tunduda, et kui pole verd ja tagaajamist, siis polegi ju see mingi põnev lugemine. Vahel on hea lugeda sujuvas tempos kulgevaid raamatuid, mis sind kui lugejat endaga kaasakisuvad aga ei sunni sind lugemistempot tõstma, et teada saada, mis lõpuks siis ka juhtub. Mulle meeldis, kuna olen suur krimilugude austaja, siis plaanis on lugeda edasi seda sarja, kui ei jõua ära oodata millal tõlgitakse, siis lasen arvatavasti inglise keeles edasi.  Selline mõnus suveõhtute krimilugude sari, pole liiga tempokas aga igav ka mitte ja sobib nii nõrganärvilistele kui ka muidugi lugejatele, kes neid raamatuid tihti loevad. Igatahes soovitan seda sarja lugeda, kes aga soovib ja usun, et mõned võivad pettuda aga mina küll ei arva, et ma oleksin enda aega nende raamatute peale raisanud. Mõnus lugemine oli ja nüüd järgmiste lugemiselamusteni! 😉

Lisa kommentaar

