Sa pead suudlema Silvat(2016)

Sa pead suudlema Silvat(2016)(272lk)

Autor: Birk Rohelend

32683505.jpg

Tutvustus

Ühel õhtul põhjustab ajakirjanik ja väikelapse ema Silva Stökel magamatusest peaaegu avarii. Teda jääb painama tunne, et naine, kellele ta oleks äärepealt otsa sõitnud, on tema lapsepõlvesõbranna Helena. Probleem on aga selles, et Helena kadus jäljetult kakskümmend aastat tagasi. Kui Silva asub sõbranna jälgi ajama, saab kiirelt selgeks, et tema kadumise lugu ei ole kaugeltki ainus õõvastav ja verine saladus, mida Omavere pealtnäha rahulik ja vaikne väikelinn endas peidab.

Vot see oli raamat, haaras mind endasse ja enne lahti ei lasknud kui oli paljastanud kõik selle väikese linna saladused ja lugu oli nii tempokas, et ma ei suutnud lihtsalt seda käest panna. Ma ei tea kohati oli isegi väga õudne, nii palju verd ja süngust, et plaanisin isegi pausi pidada, et siis uue hooga edasi minna. Olen harjunud krimiromaane lugema ja see oli minu arvates selle aasta alguses üks parimaid, pole veel jõudnud rohkem lugeda kui kaks raamatut aga aega on. Eks see läheb mul väljakutse alla ka ja mida veel lugeda seda ma praegu öelda ei oskagi. Igatahes polnud varem kuulnud sellisest krimiautorist nagu on see autor, kindlasti millalgi plaanin veel mõne selle kirjaniku raamatu kätte võtta ja läbi lugeda, miski tõmbas mind nii selle raamatu poole, et oleksin peaaeagu põnevusest lõhki läinud.Ise ka püüan kuidagi kirjutada ja vahepeal see ka mõne lehekülje kaupa ka õnnestub. Igatahes lugu oli väga põnev ja ma usun, et kui jätta kõrvale erinevad verised kohad, siis sobib lugeda ka neile, kes sellepärast raamatut ei loe, et neile on see vastumeelne. Lugu, kus inimesed ei näi sellistena nagu nad on ja lapsepõlve mälestused võivad kohati olla ka sellised, mida üldsegi meenutada ei taha. Tänan Helios kirjastust, et mulle võimaluse andsid seda raamatut lugeda, muidu ma ise poleks võib-olla selle raamatuni jõudnud, sest raamatukogus seda saada veel pole. Mulle meeldis Silva otsusekindlus ja vaprus, kuigi tal oli endalgi probleeme nii oma abieluga kui ka hirmuga, sest ta kartis, et ta ei leiagi Helenat, enne kui on juba hilja. Sünged saladused, erinevad suhteprobleemid, mõistatuslikud inimesed ja pöörane lugeja tempoline jooksutamine, need on märksõnad, mis võiksid seda raamatut iseloomustada. Kindlasti jääb see lugu, mind kauaks ajaks painama, et sellest lahti saada, tuleb võtta ette midagi muud näiteks rahustav ulmekas või mõni kuum ja pingeline erootiline romaan, andke vihjeid, mida võiks peale sellist virr-varri lugeda. Soovitan lugeda, kes raamatus peituvat verd ei pelga ja kes tahaks teada, millega kõik see lõpeb ja kas Silva leiab Helena või mitte.

Lisa kommentaar

