Koržetsi suur kalaraamat(2016)

Koržetsi suur kalaraamat(2016)(656lk)

Autorid: Vladislav Koržets, Kaarel Koržets

33822906

Tutvustus

See raamat on mõeldud nendele, kellel huvi kalade ja kalaroogade vastu on tavapärasest suurem. Kaante vahele võib muidugi vaadata ka see lugeja, kes seni veel eriline kalasõber pole, sest mine sa tea, mis meid siin ilmas ootamatult paelub. Mind on kõik kaladega seonduv köitnud üle poole sajandi: alates päevast, mil püüdsin jõmpsikana Keila jõest oma esimese ahvena. Kalaroad tulid mu ellu üksjagu hiljem kui kalad, aga need tulid säärase vungiga, et nakatasid ka mu poja Kaarli, kellest sai selle raamatu täieõiguslik kaasautor. Kirjutamise tööd ei raatsinud ma temaga siiski jagada, jätsin selle mõnud endale, kuid raamatu retseptiosa koostamisel oli tema roll minu omast suuremgi. Just samamoodi nagu meie kalarestos Kalambuur, kus tema kanda on peakoka koorem ja mina saan olla tänitav-torisev vanatoi. Suurepärane tööjaotus, kas pole?”

Mis ma oskan öelda, tõeliselt suur kalaraamat, mis on mõeldud kõigile kalasõpradele ja muidugi ei puudu sealt ka autori suurepärased kalaretseptid, mida võib igaüks kodus järele proovida. Üsnagi huvitav ja ajaviiteks täitsa sobiv lugemine. Kuna tegu oli üsna suure raamatuga ja 656 lehte lugemist, siis mul läks sellega omajagu aega alles täna lõpetasin viimaste lehekülgede lugemise. Soovitada ei oska, kes tahab mõnda põnevat retsepti endale sealt, siis võib ju lugeda aga hoiatan, et raamat on kaalult ka üsna raske ja kuna minul õnnestus see saada raamatukogust, siis ei pidanud 60€ raamatu eest välja käima, et mõnda retsepti katsetada. Aga igati kohustuslik raamat, igale kalasõbrale, mina igatahes sain sealt üsnagi palju uut ja huvitavat teada ja sai proovitud ka mõnda retsepti ka. Mis oli üsna maitsev ja mille ma ka endale üles kirjutasin. Väga hea lugemine, soovitan!!

 

Lisa kommentaar

