Uhkus ja nauding(2016)

34. Raamat, mille suhtes on sul eelarvamused

Uhkus ja nauding(2016)(240lk)

Autor:Sylvia Day

32995679

Tutvustus

Rikkusel on oma ohud …

Eliza Martin teab hästi, et pärijannaks olemisel on puudusi. Õnnekütid tiirlevad tema ümber, tuttavad valetavad ja petavad ning viimasel ajal korraldab keegi „õnnetusi”, et naist abielluma tõugata. Eliza ei lase end kiusata ja otsustab teada saada, kes on selle sepitsuse taga. Tal on vaja vaid meest, kes sulanduks tema kosilaste sekka ja otsiks kurikaela üles. Meest, kes on tähelepandamatu, osav tantsija, vaikne ja rahulik.

… ja ka teatud meestel

Vargapüüdja Jasper Bond on liiga suurt kasvu, liiga nägus ja liiga ohtlik. Kes küll jääks uskuma, et vaimset tarkust hindav naine nagu Eliza laseks end võrgutada tegudemehel? Aga Eliza põikpäisus ja juhtumi mõistatuslikkus moodustavad pakkumise, millest Jasper ei saa keelduda. Kliendi rahulolu on uhkuseasi ja Jasper on rõõmuga valmis tõestama, et just tema on mees, keda Eliza vajab …

Minu jaoks oli lugu üsnagi kuum ja erutav.Kaasaelamist jätkus ja süüdlane saadi kätte alles raamatu lõpu poole ja pingeline õhkkond viis lugeja seiklema ja ohte trotsima nagu seda tegid Eliza ja Jasper. Minu arust sobisid nad omavahel suurepäraselt ja erootilisust ja kuumi tundeid jagus selles loos piisavalt. Pole varem seda autorit lugenud ja ei teadnud, mida oodata. Igatahes nii kirglikku ja palavat armastust teineteise vastu, mis nende vahel oli, pole ma teistes lugudes ammu lugenud. Nagu öeldakse armastus võidab kõik ja üheskoos saadakse igast raskusest ja probleemist kenasti üle. Eks neid tuli ette mitmeid ja kahtlusi, kas nende suhe toimib samuti. Minu arust kahtles selles Eliza rohkem kui Jasper aga eks nii pidi siis ka olema. Vägagi sobilik lugemine erinevate krimi-ja fantaasialugude vahele. Kuigi tegemist on armastusromaaniga kuid samas ka erootilise romaaniga, siis on sobiv lugemine ikkagi. Kui keegi kardab, et on samasugune lugu nagu varjundite puhul, siis ma arvan, et just selle eelarvamuse pärast peaks seda raamatut lugema, nagu mina seda tegin, et veenduda vastupidises. Mulle meeldis ja tahan ka tänada Helios kirjastust super tõlke eest ja et nad selle raamatu meieni tõid. Eks millalgi üritan veel mõne selle autori raamatu kätte võtta ja läbi lugeda. Tean, et tal on mingisugune viieraamatuline sari, mille raamatute tutvustusi olen lugenud aga pole siiani jõudnud endale neid laenutada, sest tahan kõik korraga saada. Mis mulle Jasperi puhul meeldis, et ta oli selline vapper ja üsnagi romantiline mees, mina lugesin selle nii välja. Samas aga Eliza oli tagasihoidlik, elegantne ja pisut ka kahtlev nende suhte osas. Aga nad lubasid, et jätavad mineviku selja taha ja loovad koos tuleviku, et jääda igaveseks kokku. Mulle meeldis, et raamatul oli õnnelik lõpp ja kõik kes olid pahad said oma karistuse erineval moel. Muidugi üllatusi ja uusi sündmusi jagus ka raamatu lõpu poole üsnagi palju. Kes tahab teada, milline oli lõpp ja kellega veel Eliza loos kohtus peavad selle raamatu kindlasti läbi lugema. Aga selleks korraks pakaa ja kohtume järgmises postituses.

Lisa kommentaar

