Minu Läti(Anekdoot tõelisest eestlasest)(2016)

Minu Läti(Anekdoot tõelisest eestlasest)(2016)(224lk)

Autor: Contra

31181731

Tutvustus

Mina ja Läti. Minu Läti. Minu läti mina. Läti minus. Minu lätlus, lätimeelsus, lätilembus, Läti poole suunatud pilk. Igatsus Läti järele, Läti unistus, lätiarmastus. Lätistumine. Ei saa me läbi Lätita.

Kui ma jälle Läti teemal sõna võtan, teinekord ka läti keeles, muretsevad mõned toredad eestlased, kas ma mitte Eesti jaoks kaotsi ei lähe. Hakkangi läti keeles kõnelema ja lähen Lätti elama. Ja läti keeles luuletama. Ei, lätlast minust siiski ei saa. Kuigi eesti hambameestel on tavaks öelda, et lätlane pole rahvus, vaid amet. Seega peaks saama lätlaseks õppida. Minu tõsisem kaldumine Läti poole sai alguse tegelikult alles 35aastaselt. Aasta 2009 kaunil juunikuul, kui sain tuttavaks… Loogiliselt võiks arvata, et tütarlapsega, sest huvi võõra keele ja kultuuri vastu saab tihti alguse huvist mõne sellest rahvusest vastassugupoole esindaja vastu. Aga minu mõjutajaks oli hoopiski noormees ja temagi juba ammu surnud.

Ma olen praeguseks Lätis viibinud väiksemate ja suuremate juppide haaval. Ja kuigi ei saa väita, et elaksin Lätis, tohib päris kindlasti öelda, et Läti elab minus.

Üsnagi omapärane ja muhe lugemine Contra seiklustest Lätimaal. Mulle väga meeldis ja üsnagi hea ajaviide oli, lugesin selle juba reedel läbi aga alles täna sain siia sellest kirjutama. Igatahes väga huvitav lugeda, olen isegi Aluksnes ja Riias käinud samuti ka Valkas ja Apes, seega üsnagi põnev oli lugeda. Muidugi plaanis on võib-olla mõned korrad veel sinna maale sattuda, kes teab, mis plaanid võivad tulla. Igatahes naerda sai üsnagi palju ja muidugi ei puudunud raamatust ka tema erinevad luuleread, mis üsnagi palju lugemist pakkusid. Soovitan lugeda ja see raamat on üks lemmikumaid sellest sarjast nüüd peale Normeti Tenerifet. Pole seda sarja eriti kätte võtnud ja kuna Contra on omakandi mees, siis lugemisväljakutse alla see raamat ka läheb. Teile kallid sõbrad ja blogilugejad soovin põnevaid lugemisi ja kaunist suve. Igatahes samuti jätkan ka lugemist, eks on näha kui palju suudan see kuu lugeda ja muidugi raamatuid jätkub mitmeks kuuks. Siit ka küsimus, kas kellegil on pakkuda Tarzani lugude kuuendat, kolmeteistkümnendat ja muidugi osi, kuni lõpuni. Ootan huviga kellel oleks, sest plaanis on kogu sari kokku koguda, hetkel on nii palju olemas aga sooviks ka neid, mida endal veel pole. Kirjutage mulle kindlasti kui kellegil on pakkuda ja soovib neile uue omaniku leida. Igatahes pakaa praegu ja jään ootama.

Lisa kommentaar

