Sina minu kõrval ja maailm meie vahel(2016)

Sina minu kõrval ja maailm meie vahel(2016)(311lk)

Autor: Nicola Yoon

30822056

Tutvustus

Minu haigus on haruldane. Põhimõtteliselt olen ma maailmale allergiline. Ma ei lahku oma kodumajast, ma pole seda teinud seitseteist aastat. Ainsad inimesed, kellega ma kokku puutun on mu ema ja mu hooldusõde Carla.

Kuid siis ühel päeval tagurdab naabermaja ette kolimisauto, ja ma näen teda. Ta on pikk, sihvakas ja kannab ainult musta – must T-särk, mustad teksad, mustad tennised ja must nokamüts, mis varjab täielikult ta juuksed. Ta märkab mind ja jääb vahtima. Mina vahin vastu. Tema nimi on Olly.

Võib-olla me ei oska ennustada tulevikku, aga me võime mõnd asja ette näha. Näiteks olen ma täiesti kindel, et ma armun Ollysse. Ja sellest kujuneb täiesti kindlasti katastroof.

Minu arust räägib raamat armastusest ja erinevatest riskidest, mis tuleb võtta kui sa kedagi armastad. Loo peategelane on Madeline või Maddy nagu Olly teda kutsub. Ta pole oma seitsmeteistkümne aasta jooksul kordagi enda kodumajast väljas käinud.  Ta loeb üsnagi palju raamatuid ja veedab oma päevi ka filme vaadates. Kuid ühel päeval näeb ta aknast naabermaja ette sõitvat kolimisautot. Seal on ka poiss, kes on  üleni mustas ja märgates, et Maddy vaatab aknast välja, lehvitab talle ja tüdruk tunneb, et see poiss meeldib talle. Mulle meeldis kuidas hooldusõde Carla, Maddyt aitas ja tal poisiga kohtuda lasi, muidu poleks ma arvan, mitte midagi nende vahel juhtunud.  Mulle väga meeldis ja minu jaoks oli lugu üsnagi liigutav ja ootamatute pööretega. Lõpp meeldis ja loodan, et nad jäävad kaua kokku ja et miski neid ei lahuta. Kui ei suutnud Maddy ema seda teha ei suuda keegi. Kahju on emast, kes tõesti tegi kõik, et Maddyt endaga hoida ja kes tahab teada, misssuguse tõe enda kohta tüdruk paljastas, peab ise selle raamatu läbi lugema. Soovitan lugeda, kuigi tegu on noorteromaaniga, soovitan siiski olenemata vanusest. Igatahes see lugu jääb mulle kauaks meelde ja kindlasti tahaksin selle autori mõnda teist raamatut ka kunagi lugeda, millal seda ei tea. Igatahes asun nüüd midagi rohkem kriminaalsemat lugema ja soovin teilegi põnevaid raamatuid igasse päeva.

Lisa kommentaar

