Kus ma olen ja kuidas sina võid palju kaugemale jõuda(2016)

Kus ma olen ja kuidas sina võid palju kaugemale jõuda(2016)(400lk)

Autor: Mihkel Raud

32785054

Tutvustus

“21-aastaselt seisin ma silmitsi lihtsa valikuga: kas joon veel mõned kuud ja suren ära, või keeran korgi pudelile lõplikult peale ning jään ellu. Ma otsustasin elada.
Järgneva 25 aastaga sai minust tuntud muusik, edukas kirjanik, nõutud saatejuht ja kardetud talendikohtunik. Selles raamatus räägin ma sulle, kuidas see õnnestus. Räägin sedagi, kuidas paljud asjad ei õnnestunud.
“Kus ma olen ja kuidas sina võid palju kaugemale jõuda” on elulooline eneseabiraamat, mis algab mõtteliselt seal, kus lõppes minu debüütromaan “Musta pori näkku”. Ma tutvustan sulle nippe ja trikke, mida ma ühe või teise eesmärgi saavutamiseks olen kasutanud. Kasuta neid targalt ja sa jõuad kaugele. Palju kaugemale kui mina. ”
Mihkel Raud

Seda raamatut lugedes tundsin ma, et olen millestki heast elus ilma jäänud. Tundsin ennast isegi lausa võhikuna. Ausalt öeldes seda raamatut raamatukogus nähes ma pikalt mõtlema ei jäänud, et kas see laenutada või mitte. Sain üsnagi palju naerda ja kirjutada see mees, minu arvates oskab. Ausalt öeldes pole eneseabi raamatud eriti minu teema aga järelikult tõmbas selle raamatu poole autor ise. Ausalt öeldes on see eneseabi raamat aga mida rohkem ma seda lugesin seda raskem oli lugemist lõpetada. Sain raamatust mitu head nippi erinevate olukordade lahendamiseks ja muidugi lugemine ise sujus ka väga ladusalt. Võib öelda, et see raamat alustas minu augustikuu lugemisekuud üsnagi värvikalt ja isu lugeda on sel kuul kindlasti rohkem kui eelmisel. Loodan, et keegi veel on seda raamatut lugenud ja leiab aega sellest muljetada. Soovitan lugeda, kes seda teinud pole, murdke oma eelarvamused ja asuge seda raamatut lugema. Autori eneseiroonia oli minu jaoks nagu kirss tordil. Pakkus meeleolukat lugemist mitmeks õhtuks. Ma ei kahetse, et need 400 lehekülge läbi lugesin. Nauditav ja lõbus lugemine oli soovitan, kes seda veel mingil põhjusel teinud pole.  Igatahes jätkan nüüd krimi-ja põnevusraamatute lainel ja usun, et sellest tuleb sama vinge sõit kui seda raamatut lugedes. Selleks korraks pakaa ja näeme järgmine kord.

Lisa kommentaar

