Apteeker Melchior ja Oleviste mõistatus(2010)

Apteeker Melchior ja Oleviste mõistatus(2010)(312lk)

Autor: Indrek Hargla

9102634

Tutvustus

Kriminaalromaan vanast Tallinnast

Esimese eesti gooti kriminaalromaani tegevus toimub Tallinnas anno domini 1409. Selle sündmustik on ajendatud vanadest Läänemere legendidest ja Tallinna ajaloost ning romaani tegelaste hulgas on karmid ordumehed ja vagad dominiiklased, tõsised raehärrad ja vooruslikud linnadaamid, lõbusad mustpead ja üllad rändmuusikud. Teiste tegelaste seas aga troonib taibukas apteeker Melchior Wakenstede, kes peab oma kohuseks lisaks linnarahvale arstimite müümise kõrval ka mõrtsukate otsimist. Nii nagu kõigil teistelgi tegelastel on ka Melchioril oma saladus, aastasadade taha ulatuv suguvõsa needus.

Algus oli raske nagu alati, kui pikka aega midagi lugenud ei ole. Alustamine võttis tohutu aja, aga kui sain hakatud lugema, siis enam piiri panna ei saanud. Mulle meeldis ja ma usun, et loen selle sarja kuni viimase raamatuni läbi. Indrek Harglast paremat kirjanikku hetkel minu jaoks ei ole. Mulle meeldis ja oli selline omamoodi lugu, kus kohe ei saa teada, kes on süüdi ja miks ta seda kõike tegi. Mulle meeldis, et sekka oli segatud ka vanu legende, mis tegid loo veel paremaks. Soovitada ei oska, kellele meeldivad autori raamatud, eks need ka loevad. Nii palju võin öelda, et sellist krimiromaani polegi varem lugenud, kus oleks nii palju erinevaid värvikaid tegelasi. Mulle meeldis ja see ongi peamine. Eks loen edasi, millega peab Melchior veel vastamisi sattuma. Tõotab tulla põnev, sest paar osa on juba riiulis ootamas.Eriti meeldis mulle, kuidas Melchior üht mõrva malemängu abil seletas.
Ega nüüd siis polegi muud, kui vaja ka järgmised osad läbi lugeda.

Lisa kommentaar

