Lumivalgeke ja seitse pöialpoissi(2021)

Lugemiseväljakutse 2024

25 Raamat, mis on ilmunud enne sinu sündi

Lumivalgeke ja seitse pöialpoissi(2021)(32lk)

Autor: Don Williams

Kirjastus: Egmont Estonia

Tutvustus

Loe muinasjuttu kurjast kuningannast, kes ei salli tudrukut, kelle nahk on valge kui lumi, huuled punased kui veri ja juuksed mustad nagu eebenipuu. Tüdruk seab oma iluga ohtu kuninganna soovi jääda igavesti kuningriigi kõige kaunimaks.

See on üks mu lapsepõlve muinasjutte, mida sa nii teistele ette loetud kui ka vahest kui meel oli kurb taaskord üksinda loetud. Ma tõesti armastan muinasjutte ja seda ka praegu ning mõnikord satuvad nad mu teele. Nii ka sel korral, usun, et paljud teist teavad seda muinasjuttu ja sealseid tegelasi, eks sellest on ka tehtud multifilm ja olen todagi näinud.

Ajaviiteks täitsa armas ja ladus lugemine, mis viib sind maailma, kus on kurjad võõrasemad ning sind kaitsevad seitse pöialpoissi ning mine tea, mis sind selles maailmas veel ees võib oodata. Ma tõsiselt nautisin ja ei kahetse, et seda lugesin. Julgen seda ka teistele lugemiseks soovitada. Muinasjutud on lausa võrratud. Sobib nii suurtele kui ka väikestele lugejatele, eks neile näib see maailm kordades vingem kui muidu.

Lisa kommentaar