Minu Dubai(Klaasist linna kuldne sära)(2018)

Minu Dubai(Klaasist linna kuldne sära)(2018)(248lk)

Autor: Susan Luitsalu

42654384

Tutvustus

Kas sa pead seal käima burkas? Kas päriselt ka on isegi vetsus kraanikausid kullast? Kas kõik sõidavad Ferrariga?

Sellistele küsimustele tuleb vastata, kui keegi saab teada, et töötad Dubais. Teised, kes on Dubais turistina käinud, muretsevad jällegi selle üle, kas seal pole mitte liialt sünteetiline või kunstlik – majad puha klaasist ja terasest, kõik on uhiuus… Mida seal peale päevitamise ja šoppamise üleüldse tehakse?

Mina olen Dubai arengut näinud juba aastast 1996 ning meie suhtes on olnud igasuguseid hetki.

Meediavaldkonna produtsendina sättisin end 2016. aastal tihedalt Tallinna–Dubai liinile ning mina ja see vapustav linn saime eriliselt headeks sõpradeks. Või kas see ongi sõprus? Rohkem nagu armulugu.

Dubai glamuurse välispinna all on ajalugu, kultuuri, huvitavaid elulugusid, uusi kogemusi, pööraseid tulevikuvisioone – kõike seda, mida saab nimetada linna hingeks. Tuleb lihtsalt kuulata ja silmad lahti hoida.

Ah jaa – burkades seal ei käida, mõnes vetsus võib tõesti olla kullatud kraanikauss ja Ferrari on tänavapildis tavaline nähtus.

Mulle väga meeldis. Lugu oli ladus ja ajaviiteks täitsa sobilik lugemine. Mulle meeldis see, et sain väga palju uut Dubai kohta teada ja eks nii mõnedki asjad said palju selgemaks. Eks unistus on sinnagi reisida. Näha sealset kultuuri ja põnevaid kohti.

Autor oli lõpus kõik põnevad kohad spikrina välja toonud, mis oli ainult boonuseks.  Kindlasti loen veel Minu sarja raamatuid. Olen küll pidanud pettuma, kuid senimaani mis olen lugenud on kõik meeldinud.

Mõned seiklused olid nii naljakad, et vahel isegi itsitasin kaasa. Klaasist linn nagu autor ise tabavalt on öelnud, seal juhtub kõike ja seal elab värvikaid tegelasi. Eks Dubai on ise põnev koht ka millest võiks lugeda. Ma ei kahetse, et seda tegin ja kindlasti loen seda sarja veel. Eks autor kirjeldab oma seiklusi üpris värvikalt, mis lausa kutsub lugema, olgugi,et tegu on realistliku eluga, mitte välja mõeldud looga.

Vahel on vaja lugeda ka midagi sellist, mis paneb sind kaasa mõtlema aga ka unistama, mis sina teeksid siis kui oleksid ise seal autori asemel. Vot sellepärast ma neid igasugu lugusid loengi, et tulevikus kunagi ka ise nendes kohtades ära käia.

Teile kallid sõbrad, soovin kaunist ööd ja näeme kindlasti veel!!

Lisa kommentaar