Litsid(III osa)(2019)

Isiklik lugemiseväljakutse 2020

12.Raamat, mille pealkiri tundub sulle intrigeeriv, väljakutsuv või lihtsalt veidi hirmutav, ent mis pole kriminaalse sisuga ega ulmekas.

Litsid(III osa)(2019)(264lk)

Autor: Mart Sander

49005490._SX318_

Tutvustus

Punavõim on Eestist põgenenud ning algab saksa aeg. See näib toovat kergendust – kuid illusioon Eesti riigi taastamisest mõraneb kiirelt. Proua Kuke härrasteklubi on segi paisatud – üks tüdruk on hukkunud, kaks kadunud, üks teisi reetnud. Ehkki aeg näib haavu parandavat, rebib see valla vanu, juba ammu kinni kasvanud arme. Minevikust kerkib süngeid saladusi, mis ohustavad mitmeid elusid, ning inimesi, keda on tahetud unustada. Ka kõige usalduslikumate suhete kohale kerkib varjamiste ja pettuse loor. Härrasteklubist saab taas kord poliitiliste intriigide, kirgede ning reetmiste keskus, kust käib läbi maailma ajaloos kurikuulsaid rolle mänginud inimesi.

Olles varem lugenud Mart sanderi teisi selle sarja osi, siis ma võtsin selle lugemisse ja ma ei kahetse seda. Nüüdseks on kõik raamatud läbi loetud ja minu jaoks oli tegemist sellise mõnusa lugemisega, kuigi sellest loost ei puudunud nii armumised kui ka pingelised sündmused.

Eks oli ka reetmist ja valesid, kuid siiski oli tegemist meeldiva lugemisega. Autor suudab luua nii ajastutruu õhustiku, et lausa lust on neid raamatuid lugeda. Mis siis, et pealkiri on nii intrigeeriv, seda sama on ka kaanepilt. Muidugi meeldisid mulle ka raamatus olevad pildid, need lisasid loole veel rohkem vürtsi.

Nüüd olen seisus kus tahaks neid osi nii väga ka oma riiulisse, see oleks tõsiselt hea. Eks nüüd tuleb vaikselt neid ostma hakata. Alguses alustades tundus küll, et issand milline pealkiri, kuid mida edasi lugesin seda põnevam ja kaasahaaravam raamat oli. Sellised tunded valdasid mind siis, kui esimest korda esimese osa kätte võtsin. Mäletan, et laenutasin selle ja kõrval seisev laenutaja võis küll ei tea mida arvata. Kuid mäletan, et mind see ei kõigutanud. Olin selle sarja kohta lugenud häid arvustusi ja kui õnnestus ka viimane osa lugemisse saada, siis oli kõik minu jaoks super hästi.

Seekordses osas on punased põgenenud ja võimul on Sakslased.  Maailm ja riigikord on muutunud ning Härrasteklubi pidaja proua Kukk peab silmitsi seisma mitmete erinevate olukordade ja sündmustega. Kas ta saab hakkama ja mis teda kõik ees ootab, seda peate te ise lugema. Mulle isiklikult meeldib proua Kuke karakter ja seda juba algusest peale.  Kuigi seriaal on ka, siis mäletan ähmaselt ainult mõnda osa, seega nüüd on aega laialt käes, otsin selle üles ja asun taas vaatama.

Eks need tüdrukud seal härrasteklubis on kõik erinevad. Kuid kas tõesti nende seas on keegi reetur? Millised tunded valdavad proua Kukke kui ta teada saab, seda lugege ise! Muidugi on enamus tegelasi kõik juba teistest osadest tuttavad aga on ka uusi ja põnevaid karaktereid, mida avastada.

Muidugi ei puudu loost ka tähtsad isikud, kes toovad nii palju segadusi ja sündmusi kaasa, et vahel tekkis tunne, et pea hakkab ringi käima.

Mulle meeldis ja ma usun, et võin ka teistele soovitada. Kindlasti alustage esimesest osast, mille arvustuse leiate samuti siit blogist.

Ma ei kahetse, et neid raamatuid lugesin, loeksin veel kui mõni osa oleks ilmunud, kuid ilmselt jäi see kolmas osa viimaseks. Natuke kahju on ka, et nii ruttu läbi sai, aga eks nüüd teisi raamatuid lugema.

Teile kallid sõbrad soovin kaunist õhtut ja hoidke üksteist!

Lisa kommentaar