Minu Ameerika(1.osa)(2007)

Lugemiseväljakutse 2024

16. Raamat Eesti kirjanikult, kellel on aastal 2024 ümmargune juubel

Minu Ameerika(1.osa)(2007)(238lk)

Autor: Epp Petrone

Kirjastus: Petrone Print

Tutvustus

Raamatusse on koondatud internetipäevikus ja Eesti meedias avaldatud lugusid autori elust New Yorgis: grillipidudest, pulmadest, tuletõrjeredelitest, jootrahast, 11. septembrist, surnuaedadest, lõbustusparkidest, kaalujälgimisest ja paljust muust.

Otsustasin võtta ette mõni raamat ka oma lemmiksarjast ja näppu jäid kaks osa minu-sarja raamatutest. Antud raamat räägib meile läbi autori silmade loo, unistuste maast Ameerikast ja sealsetest grillpidudest, pulmadest ja isegi kaalujälgimisest, mis on ameeriklaste silmis üsnagi jabur. Nimelt meeldib neile väga süüa ja seda päeva jooksul mitu-mitu korda. Mulle meeldis see lugu, see oli nii hästi kirjutatud raamat, mis edenes kui ludinal. Ma tõesti võtsin sellest sarjast midagi ajaviiteks ja niimoodi antud raamatuni jõudsingi. Igatahes on autoril sel aastal juubel ning palju õnne juba ette.

Mulle meeldis ja usun, et julgen seda ka teistele soovitada. Igatahes on ka teine osa loetud, sellest siis juba järgmisel korral. Mulle meeldib selle sarja puhul see, et ma saan reisida ilma, et ma peaksin selleks kodust välja minema, kuigi eks seda isu tekitab mõni lugu. Soovitan teistelegi.

Lisa kommentaar