Mustad haarmed(2008)

Mustad haarmed(2008)(461lk)

Autor: Sam Enthoven

18242228
Tutvustus

«Mustad haarmed« on ulmepõnevik kolmest teismelisest, kes asuvad päästma universumi. Roosk – deemon, kes on olnud tuhandeid aastaid maa peale vangistatud – on põgenema pääsenud ning iidne Une vennaskond peab peatama deemoni enne, kui too jõuab põrgusse ja äratab draakoni.
Noor tüdruk Esme on vennaskonna viimane liige. Ta on treeninud Roosa tabamiseks terve oma elu. Kuid sellest on vähe. Appi tulevad Charlie, kes avastab endas üliinimlikud võimed ja tema sõber Jack, kellel kõik alati untsu kipub minema. Sellest kolmikust sõltub kogu universumi tulevik.

Olles nüüd jälle ulme lainel, siis kaua oodatud raamat sai ka nüüd lõpuks loetud. Mulle sellised lood väga meeldivad. Segatud on sinna loosse ka deemon, kelle peab peatama Une vennaskond, enne kui ta jõuab põrgusse ja äratab sealse koletise. Peategelaseks on noor tüdruk Esme, kes rändab koos kahe poisi Charlie ja Jackiga, et peatada kõik, mis võib juhtuda siis, kui valla pääseb põrgust tulnud koletis. Kas nad seda suudavad ja kuidas kõik lõpeb, seda peate te ise lugema. Kui ma ette ütleks, siis poleks ju enam põnev lugeda. Ma elasin nii väga kaasa, et need üle neljasaja lehekülje lendasid kui imeväel lõpu poole. Mulle meeldis ja ma usun, et otsin veel selliseid raamatuid, mida ma pole ammu lugeda saanud. Eks siis on põnevust ka rohkem, kuna oled ju niikaua viivitanud nende lugemisega. Soovitan teistelegi, usun, et teilegi meeldib. Nüüd sordin oma riiulit edasi ja vaatan mis raamatuga homme õhtut sisustada. Teile kõigile soovin aga kena päeva ja päikest südamesse. Põnevaid raamatuid muidugi ka!

Lisa kommentaar